chill dag typ XD

Idag har jag typ bara chillat hela tiden :P börgade skolan kvart i tio och sedan bara lagat mat och äta såklart XD årets första julbord. slutade sedan ungefär kl 14.30 ;P sedan vet man ju vad som hände efter skolan, rida Dennis såklart :D det var sista ridningen för den här terminen så idag red vi kadrilj jag käner att jag var fett grym på det ;D ahaha ja just det vi köpte jul gran idag också som var så efterlängtad och sen imorgon ska vi klä den :D han inte idag eftersom jag kom hem ganska sent efter stallet :O nu är jag skit trött så jag ska gå och lägga mig nu men det blir lite mer bilder idag ;D
  
lite bilder på vårt fina jul bord, jag och min kompis och såklart Dennis
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0