Skola imorn xo

jag är så himla tröt !!!!!!!! ligger i sängen och ska sova efter detta inlägg :) min dag gick inte riktigt som jag har planerat men den blev helt ok eller inte :( först så blev det ingen jul gran idag för affären var ju såklart stängd så det blir imorgon istället (hoppas jag) :( fick inte heller rida Dennis för han ska ju såklart gå på massa lektioner utan vi åkte ditt och mockade eftersom dom inte hade gjort det heller :( det ska bli så himla skönt när han bara blir min och inga ridlektioner måste sabba min dag :(:(:(:( aja det är nog bäst att tänka på de saker som gick bra idag haha:D mitt rum är nu färdig städat och mitt jul godis blev bra som jag bakade idag ;) det ska bli så skönt imorgon eftersom vi börjar 9.45 och vi ska ju bara laga och äta jul bord mums mums XD hade även lite problem när jag skulle välja kläder till imorgon men det blev nog bra :) okej nu ska man väl natta sig i sängen haha god natt :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0